Jedna z najdynamiczniej rozwijających się sieci franczyzowych w Polsce ogłosiła otwarcie dwutysięcznego sklepu. Z tej okazji zaplanowano szereg działań marketingowych oraz reklamowych.
Firma MAKRO Cash & Carry wprowadziła franczyzową sieć sklepów ODIDO na rynek w 2011 roku, aby jak najskuteczniej podnosić konkurencyjność polskich detalistów. Sieć ODIDO stanowi naturalną kontynuację Programu Partnerstwa i Wsparcia dla Handlu, w ramach którego od kilku lat MAKRO prowadzi dla polskich detalistów szkolenia i liczne przebudowy sklepów. Koncepcja franczyzowa ODIDO została zaprojektowana tak, aby pomóc osiedlowym sklepom skutecznie konkurować z dyskontami oraz hiper i supermarketami i przede wszystkim skutecznie spełniać oczekiwania klientów tego formatu sklepów. David Boner, Prezes MAKRO, zwraca uwagę na dużą rozpoznawalność i zaufanie, którym klienci darzą markę ODIDO, co przekłada się na wartość koszyka zakupowego i częstotliwość odwiedzania placówek tej sieci. – Według raportu HiM z zeszłego roku prawie połowa klientów ODIDO odwiedza sklepy sygnowane tą marką codziennie lub częściej niż raz dziennie i kupuje jednorazowo więcej niż cztery artykuły – dodaje. Jacek Jarzębski, właściciel 2000. sklepu ODIDO jest przekonany, że w obecnych trudnych warunkach rynkowych właściciele sklepu mają zdecydowanie większą szansę stabilnego rozwoju czy wręcz przeżycia pod skrzydłami dużego i wiarygodnego gracza.
W związku z otwarciem dwutysięcznego sklepu zaplanowano szereg działań promocyjnych, zarówno w halach MAKRO w formie kampanii radiowej, materiałów POS oraz kampanii w In-storeTV jak również kampanię ATL w regionalnych mediach. Kampanię z okazji otwarcia dwutysięcznego sklepu ODIDO MAKRO Cash & Carry realizuje we współpracy z agencją 3M Projekt oraz domem mediowym MGA.
***