W świecie, gdzie konkurencja nie śpi, a algorytmy zmieniają się szybciej niż pory roku, każda firma…
Tag: marketing
Wybieramy agencję reklamową – na co zwrócić uwagę?
Czy pamiętacie to uczucie, gdy macie w głowie tę jedną, wyjątkową ideę biznesową? Iskierka, która gotowa…
Popularność e-mail marketingu rośnie wraz z internetowym handlem
E-mail marketing nie wymaga dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm, zwłaszcza jeśli dopiero wchodzą na…
Skuteczne kampanie marketingowe dla sklepów internetowych: Case study
W dobie intensywnej konkurencji na rynku e-commerce, skuteczne kampanie marketingowe są kluczowe dla sukcesu sklepów internetowych.…
Wymyślanie konkurencji – ćwiczenie dla rozwoju biznesu
Nie chodzi tutaj bynajmniej o porzucenie dotychczasowej firmy i założenie nowej. Ćwiczenie polegające na wymyślaniu swojej…
Agencja reklamowa z polecenia – przepis na sukces czy marketingową klapę?
Poznaj kilka czynników, które warto wziąć pod uwagę przy jej wyborze W polskim sektorze komunikacji marketingowej…
Słodki biznes, czyli jak krówki reklamowe mogą odmienić wizerunek Twojej firmy
Prowadząc firmę lub zajmując się jej marketingiem, należy starać się dotrzeć do klientów w jak najbardziej…
Tradycyjna reklama w odwrocie
Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują…
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży
Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…
Influencer marketing, czyli Twoja droga do sukcesu w biznesie
Musisz być ekspertem w swojej dziedzinie, przekonać swoich potencjalnych klientów, że na temat swoich produktów wiesz…
Jak dobrze przygotować strategię marketingową?
Strategia marketingowa jest fundamentem dobrej, skutecznej i dobrze przeprowadzonej kampanii marketingowej. To plan działań, który wynika…
Czego wciąż nie rozumiemy w Inbound Marketing?
Każdy jednym uchem słyszał o wielkich zmianach, jakie przyniósł Inbound Marketing. Jednak niektóre firmy wciąż gubią…