Personalizowane przesyłki w e-commerce jako skuteczne narzędzie marketingowe

W erze cyfrowej, gdy e-commerce staje się dominującym sposobem zakupów, personalizacja przesyłek odgrywa kluczową rolę w…

Jaki program do prowadzenia sklepu internetowego?

Prowadzenie własnego sklepu internetowego może być spełnieniem biznesowych planów i szansą na wysokie zyski, ale wymaga…

Black Friday 2022 w czasach rekordowej inflacji: jak nie dać się nabrać na „sztuczne” promocje

Według danych GUS-u w październiku inflacja wyniosła 17,9%[1] i wedle szacunków na początku przyszłego roku ma sięgnąć 20%. Ten fakt może być…

Rynek e-commerce pod lupą UOKiK

W związku z szybkim rozwojem internetowego handlu rynkowi coraz uważniej przygląda się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Dlatego…

Pandemia zwiększyła skalę wyłudzeń w e-handlu

Badania pokazują, że pandemia przyczyniła się do wzrostu cyberprzestępczości, zwłaszcza w sektorze e-commerce, którego popularność w dobie koronawirusa…

Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią

Dla przedsiębiorców z branży e-commerce zbliża się czas najważniejszych w roku żniw, które nierzadko decydują o…

Zakupy w sieci coraz bardziej niebezpieczne

77% internautów kupuje online. Oznacza to wzrost w stosunku do ubiegłego roku o 4 p.p. –…

Poczta Polska: informacje dla klientów, którzy są adresatami przesyłek z krajów spoza UE

Od 1 lipca br. weszła w życie nowelizacja ustawy o VAT, wdrażająca w Polsce tzw. pakiet…

Szybki rozwój e-commerce wymusi zmiany w sektorze logistyki

O sukcesie e-commerce w dużej mierze decyduje logistyka – w ocenie około połowy ankietowanych sprzedawców B2B…

Na czym polegają profesjonalne działania e-commerce i dlaczego są tak ważne?

Internetowa sprzedaż jest w obecnych czasach szczególnie istotna, jeśli chcemy, aby nasza firma mogła z powodzeniem…