Zaproszenie: rachunki uśpione i marketing bankowy

W imieniu Centrum Promocji Informatyki zapraszamy na wydarzenia branżowe związane z sektorem bankowym. Szkolenie dotyczące rachunków uśpionych odbędzie się 12 maja br., natomiast forum bankowości elektronicznej poświęcone marketingowi bankowemu odbędzie się 1 czerwca br. Udział w wydarzeniach jest płatny. Dla Czytelników portalu Biznes-Blog.pl organizator oferuje rabat w wysokości 10%.

Szkolenie „RACHUNKI UŚPIONE PO 1 LIPCA 2016 R. – NOWE ROZWIĄZANIA”

Warszawa, 12 maja 2016 r.

Celem szkolenia jest prezentacja nowych rozwiązań dotyczących „rachunków uśpionych” z perspektywy praktycznej, ale z uwzględnieniem wątków prawno-porównawczych i dotychczasowego dorobku związane z dziedziczeniem praw.

Adresaci:

  • Pracownicy banków odpowiedzialni za produkty depozytowe (rachunki bankowe).
  • Pracownicy działów prawnych i compliance zajmujący się rachunkami bankowymi osób fizycznych.
  • Osoby odpowiedzialne za relacje z klientami indywidualnymi w bankach i podmiotach współpracujących z bankami.
  • Pracownicy organów regulujących funkcjonowanie rynku usług finansowych.

W programie między innymi:

  • Potrzeba uregulowania wpływu śmierci posiadacza rachunku na zawartą umowę.
  • Elementy prawno-porównawcze, czyli dysponowanie przez instytucje finansowe aktywami po śmierci klienta w Belgii, Niemczech, Portugalii i innych wybranych państwach (wzmianka).
  • „Uśpiony rachunek”
  • Obowiązki informacyjne banku związane z brakiem „aktywności”, poprzedzające uznanie rachunku za „uśpiony”
  • Dostęp prowadzącego rachunek do informacji o śmierci posiadacza rachunku.
  • Nowe rozwiązania dotyczące „zapisu na wypadek śmierci”, w tym nowe obowiązki banków.
  • Tajemnica bankowa i tajemnica zawodowo a nowa regulacja o „uśpionych rachunkach”
  • Zarządzanie środkami zgromadzonymi na „rachunkach uśpionych”
  • Charakter, konstrukcja i zadania stawiane „Centralnej Informacji o rachunkach”
  • Fundusz Środków Nieodebranych.
  • Szczególne (jednorazowe) obowiązki banków i SKOK-ów związane z wejściem w życie nowej regulacji.
  • Postępowanie wobec umów rachunku zawartych na czas oznaczony, które wygasły przed dniem wejścia w życie nowej regulacji.
  • Inne zagadnienia intertemporalne.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/ru/index.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:

http://www.cpi.com.pl/imprezy/2016/ru/formularz_pr10.php

bb4-002a

FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ „MARKETING BANKOWY – Cele i specyfika, badanie potrzeb, narzędzia informatyczne”

Warszawa, 1 czerwca 2016 r.

Czy kończy się epoka badań kwestionariuszowych? Czym jest real time marketing i dlaczego ma największy potencjał? Jak go mierzyć? Odpowiedzi na te pytania i wiele innych padną podczas Forum Bankowości Elektronicznej. Uczestnicy poznają również typy profili firmowych banków na Facebooku oraz jakie treści bankowe ludzie lubią oglądać i jakie w ogóle chcą czytać. Podczas spotkania zaprezentowane będą narzędzia informatyczne i ich cechy w marketingu bankowym.

W programie między innymi:

  • Badania rynku usług finansowych i wynikające z nich wnioski dla zwiększenia efektywności marketingu bankowego.
  • Wykorzystanie social media dla marketingu bankowego.
  • Marketing bankowy na serwisach społecznościowych. Komunikacja elektroniczna w marketingu bankowym.
  •  Specyfika narzędzi informatycznych i technik marketingu bankowego. Ewolucja zastosowań IT w marketingu bankowym.

Szczegółowy PROGRAM wydarzenia znajduje się na stronie:

http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2016/mb/index.php

Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.; tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;

email: pr@konferencja.com.pl

Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:

http://www.cpi-sk.pl/imprezy/2016/mb/formularz_pr10.php

Portal Biznes-Blog.pl objął patronatem medialnym powyższe wydarzenia.

ZAPRASZAMY!

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.