Ścianka reklamowa – jej cechy i alternatywy

Wybór odpowiedniej formy promocji produktów jest zawsze stresujący. Żeby zminimalizować ryzyko pomyłki dobrze jest znać wszystkie opcje dostępne na rynku.

bb3-029

Ścianka wystawiennicza

Jedną z form efektywnej reklamy jest ustawianie ścianek reklamowych, na których wydrukowane są informacje związane z promowaną firmą lub konkretnym produktem. Nadruki takie mają wiele zalet – mogą być bardzo kolorowe, kreatywne i szczegółowe jednocześnie. W zależności od potrzeb klienta mogą być kształtowane rozmaicie – mogą zawierać w sobie duży, widoczny z daleka slogan, zdjęcie i informacje poboczne. Mało kto wie, że nowoczesne modyfikacje systemów wystawienniczych wyrastają jak grzyby po deszczu. Obecnie mamy wiele wariantów tego typu marketingu, który zaczyna być coraz popularniejszy wśród klientów Agencji Reklamowych.

Alternatywy 4 i więcej

Firma kento.pl w swoim asortymencie posiada najnowsze rozwiązania wśród systemów wystawienniczych. W tym m. in. rollupy, ścianki wystawiennicze, stojaki pod banery, trybunki, listwy, ramy i drukowanie wielkoformatowe.

Ścianki wystawiennicze to systemy, które zajmują dużą powierzchnię. Często potocznie stosowanym wyrażeniem określającym ten produkt jest „ścianka reklamowa”. Rozróżnia się kilka rodzajów ścianek w zależności od kształtu (proste, łukowe) lub materiału wykonania (panelowe, tekstylne Wall Street, magnetyczne Stand up). Nowoczesne systemy rozkłada się szybko – producent kento.pl zapewnia, że ich montaż trwa nawet 2 minuty.

Idealnym dopełnieniem dla ścianki wystawienniczej jest trybunka. To małe podium z grafiką reklamową, które ustawia się podczas akcji promocyjnych. Szczególnie przydaje się na rożnego rodzaju eventach branżowych, targach, konferencjach itp.

Ekonomiczną alternatywą dla ścianki wystawienniczej jest rollup GRAND i stojak pod banner SPIDER. Rollup cechuje się bardzo prostą konstrukcją, składającą się z planszy graficznej, kasety z mechanizmem rolującym, masztu i listwy zaciskającej. Natomiast SPIDER to równie stabilna konstrukcja z wydrukiem na banerze.

Z reklamą można wyjść także na zewnątrz korzystając z oferty OUTDOOR. Systemy te stosuje się po to, by mieć pewność, że wydrukowana reklama będzie stabilnie stała na swoim miejscu dzięki dociążonej konstrukcji oraz banerowi odpornemu na działanie czynników atmosferycznych.

Potrzeby

Wariantów i opcji pozwalających na promowanie swoich produktów za pomocą drukowania broszur i banerów jest naprawdę wiele. Przy wyborze warto kierować się nie tylko ceną, ale także tym, gdzie dana reklama będzie widoczna (na zewnątrz lub wewnątrz budynku) oraz czy akcja promocyjna ma być krótkotrwała. Może się przecież okazać, że pewne wydruki mogą służyć przez lata – np. wydruk loga swojego produktu.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.