Międzynarodowe badanie przeprowadzone na zlecenie RetailMeNot – największego na świecie centrum zakupów online, które ponadto udostępnia klientom kupony rabatowe i zniżkowe do sklepów www, pokazało, że w sieci kupuje już co drugi Polak. Pokazuje to, jak bardzo dużą popularnością cieszy się branża e-commerce.
Wydajemy w sieci coraz więcej pieniędzy
W 2015 roku szacuje się, że rynek sprzedaży online w Polsce był wart 5,12 mld euro. Zakupów w sieci dokonało wówczas 21 mln polskich internautów. Prognozy na 2016 roku zapowidały wzrost rynku o około 18 proc. W 2017 roku z kolei wartość tego rynku ma przekroczyć granicę aż 7 mld euro rocznie. Ponadto Polska zajmuje czwarte miejsce wśród europejskich krajów pod względem liczby kupujących w sieci.
Rozwój sklepów internetowych
Wraz ze wzrostem zainteresowania e-konsumentów kupowaniem w sklepach internetowych, ich właściciele muszą dołożyć wszelkich starań do tego, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom swoich klientów. Dla kupujących liczy się nie tylko szeroka dostępność i wybór produktów oraz możliwość skorzystania z jak najniższej ceny, ale i szybkość oraz koszt dostawy.
Sklepy internetowe muszą uwzględniać te oczekiwania podczas zawierania umów o dokonywanie przesyłek kurierskich. Firmy kurierskie oferują przedsiębiorcom szeroki wybór różnych pakietów przesyłek krajowych i zagranicznych.
Przykładem jest oferta firmy DHL Parcel dla klienta biznesowego. Właściciele sklepów internetowych mogą podpisać umowę z DHL Parcel i korzystać z usług kurierskich dostarczanych przez doświadczonych specjalistów. Oferowane są rożne warianty współpracy.
Przesyłki krajowe do 10 przesyłek miesięcznie
Jeśli dana firma wysyła do 10 przesyłek miesięcznych, to bez umowy może skorzystać z pakietów promocyjnych i otrzymać fakturę za usługi. Klient nie musi deklarować ilości wysyłek i dopełniać zbyt wielu formalności w takim przypadku, a korzysta z niezmiennej ceny w promocyjnych pakietach gotówkowych.
Przesyłki krajowe ponad 10 sztuk miesięcznie
Jednak w ramach podpisanej umowy DHL Parcel jest w stanie lepiej dopasować ofertę do specyfiki biznesu klienta, m.in. poprzez indywidualne stawki za przesyłki. Płaci się za nie za pośrednictwem przelewu bankowego, w formie bezgotówkowej, co również jest wygodne dla przedsiębiorcy.
Drogowe przesyłki międzynarodowe, wysyłane na terenie całej Europy przez DHL Parcel to przesyłki ekonomiczne, będące doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich klientów e-commerce, którzy posiadają nabywców dla swoich produktów nie tylko w Polsce, ale i w Europie.