8 powodów na rzecz stacjonarnej telefonii w firmie

Obecność wielu różnych ofert operatorów komórkowych na rodzimym rynku sprawił, że, na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, wielu przedsiębiorców całkowicie zrezygnowało z posiadania tradycyjnego numeru telefonu. Część z nich krótko potem zorientowała się, że popełniła duży błąd. Telefon stacjonarny w firmie jest niezastąpionym narzędziem kontaktu z klientem z co najmniej kilku powodów. W poniższym artykule skupimy się na najbardziej kluczowych kwestiach. Zapraszamy do lektury.

telefon stacjonarny

8 powodów na rzecz telefonii stacjonarnej w firmie

Telefonia stacjonarna w przedsiębiorstwie ma przewagę w stosunku do komórki w co najmniej kilku aspektach. Przyjrzyjmy się, które przemawiają za pozostawieniem numeru stacjonarnego w firmie.

  1. Numer utożsamiony z funkcją

Z racji swojego charakteru, telefonia stacjonarna jest silnie powiązana z konkretnym miejscem, danym pracownikiem, jak również jego funkcją. Telefon stacjonarny jest przyporządkowany do konkretnego pokoju w firmie, na przykład do sekretariatu, księgowości czy działu marketingu. Dlatego też, nawet w momencie zmiany pracownika, numer do kontaktu pozostaje ten sam.

  1. Niezmienny numer

Klienci przyzwyczajają się do numeru telefonu danej firmy, który zapisują w książkach telefonicznych i tradycyjnych notatnikach. Każda zmiana wprowadza chaos i dezorientację w komunikacji z klientami, a także zmusza kontrahentów do dokonania niezbędnych aktualizacji. Z perspektywy przedsiębiorcy, zmiana numeru kontaktowego wymusza modyfikację treści wizytówek i banerów reklamowych, przez co wiąże się z dodatkowymi kosztami. Telefonia stacjonarna zapewnia stałość numeru firmowego, a tym samym duże oszczędności.

  1. Urlop bez przerw na telefon

Telefon stacjonarny, w przeciwieństwie do komórkowego, nie stanowi przeszkody w odpoczynku od obowiązków zawodowych w czasie urlopu.

  1. Podział na czas pracy i czas wolny

O ile oddzielenie przestrzeni życia prywatnego od zawodowego jest proste w przypadku biurowych pracowników etatowych, sprawa staje się bardziej skomplikowana przy innych formach zatrudnienia. Łatwo wyobrazić sobie sytuację, w której osoba pracująca zdalnie musi odebrać telefon służbowy poza godzinami pracy. Podobny problem ma właściciel prowadzący sprzedaż internetową, do którego klienci dzwonią, nie zważając na późną porę, weekendy czy święta.

Telefon stacjonarny dobrze sprawdzi się również w przypadku przedsiębiorców, którzy siedzibę firmy mają w miejscu zamieszkania. Automatyczna sekretarka przekaże niezbędny komunikat osobie, która dzwoni poza godzinami funkcjonowania domowego biura.

  1. Aktywne budowanie prestiżu firmy

Każdy szanujący się przedsiębiorca doskonale wie, że nie musi być dostępny dla klientów 24 godziny na dobę. Wsparciem w obsłudze klienta jest wówczas automatyczna sekretarka. Nie każdy telefon jest na tyle ważny, aby wymagał nieustannej gotowości sztabu pracowników. Dzięki telefonii stacjonarnej i dostępnym narzędziom, przedsiębiorca buduje swój prestiż. Warto pamiętać, że profesjonalista nie musi, a wręcz nie powinien być na każde zawołanie klienta – jego rozwój osobisty i równowaga wewnętrzna budowane są bowiem nie tylko przez pracę, ale także przez wyzwania na gruncie rodzinnym i towarzyskim.

  1. Troska o względy wizerunkowe

Każde poważne przedsiębiorstwo musi mieć nie tylko telefony komórkowe „do ludzi”, ale także telefony stacjonarne „do biura”. Generalnie klienci mają często potrzebę, aby skontaktować się za pośrednictwem oficjalnego numeru stacjonarnego, aniżeli trudnego do zidentyfikowania i weryfikacji prywatnego numeru komórkowego.

  1. Korzystne stawki na połączenia lokalne i międzynarodowe

Telefonię stacjonarną VoIP cechują niskie koszty połączeń, zarówno jeśli chodzi o rozmowy krajowe, jak i zagraniczne. Prowadząc biuro, zdecydowanie warto uruchomić tanią telefonię stacjonarną, za którą zapłacimy faktycznie tylko tyle, ile będą dzwonić nasi pracownicy. Za różnorodne pakiety, licznie reklamowane przez operatorów sieci komórkowych, a nie zawsze na co dzień wykorzystywane, i tak przyjdzie nam zapłacić.

Często okazuje się, że koszty stałe telefonii stacjonarnej są niższe w porównaniu do stawek obligatoryjnych dla użytkowników telefonów komórkowych.

  1. Nowoczesność i funkcjonalność

Telefon stacjonarny umożliwia korzystanie z licznych funkcji, takich jak interaktywne menu, syntezator mowy, przekierowania połączeń czy wirtualny faks.

Z pełną ofertą można zapoznać się za pośrednictwem strony internetowej fcn.pl.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.