Musisz być ekspertem w swojej dziedzinie, przekonać swoich potencjalnych klientów, że na temat swoich produktów wiesz więcej, niż ktokolwiek inny. Musisz posiadać szeroką wiedzę z zakresu, który jest przedmiotem Twoich działań. To często słyszy każdy sprzedawca i osoba świadcząca usługi, która koncentruje się na reklamie i marketingu internetowym. Niełatwo jest być takim ekspertem, ale jak się okazuje, łatwo takiego eksperta można znaleźć.

reklama:

influencer marketing

88% internautów wierzy rekomendacjom w sieci – to już coś!

Zanim kupimy nowy produkt czy też wybierzemy twórcę naszej strony internetowej, często szukamy opinii na temat danego przedsiębiorcy i firmy. Nie znamy ich, niewiele o nich wiemy, a „kota w worku” kupować nie chcemy. I w tym momencie najlepiej zadziałać może influencer marketing.

Influencer marketing to strategia marketingowa skoncentrowana na zaangażowaniu w swoje działania i promowanie własnego biznesu osób wpływowych i rozpoznawalnych. Influencerzy to najczęściej blogerzy i vlogerzy, eksperci dzielący się swoimi opiniami i spostrzeżeniami w sieci, a coraz częściej również osobistości znane z mediów społecznościowych. Chętnie nawiązują oni współpracę i to niekoniecznie z największymi i znanymi markami.

72% czytelników blogów przyznaje, że to one są dla nich pierwszymi źródłem informacji o produktach. Wierzysz? Influencer marketing ma więc ogromny potencjał, tym bardziej, że w Internecie pojawia się coraz więcej przywódców opinii i osób wpływowych.

Gdzie oni są, wiarygodni influencerzy?

Kluczowe pytanie – gdzie szukać influencerów? Odpowiedź? Wszędzie w przestrzeni internetowej! Są oni zarówno w mediach społecznościowych, jak również na blogach, publikują niekiedy profesjonalne eksperckie artykuły, które są komentowane przez prawdziwych znawców danej dziedziny. To, jakich wybierzesz, nie zależy tylko do Ciebie, ale również od Twojej branży. Musisz znaleźć influencerów, których czytelnikami są Twoi klienci. Zawsze możesz skorzystać z pomocy adnext.plczyli firmy, która m.in. zajmuje się realizacją kampanii na blogach.