Zdjęcie o szczególnym znaczeniu

W biznesie każdy szczegół ma znaczenie i wpływa na sukces. Pieczołowicie przygotowujemy biznes plan, monitorujemy konkurencję oraz rozważamy za i przeciw. Kiedy nadchodzi ten moment rozpoczynamy wyjątkową drogę do celu. Bez względu na to, czy prowadzimy małą, rodzinną firmę czy też jesteśmy właścicielami dużej spółki przestajemy być anonimowi, a nasza firma to my. Od tej pory reprezentujemy działalność sobą oraz swoim wizerunkiem. Wszędzie tam, gdzie oferujemy usługę musimy ją najpierw sprzedać, pozyskać klienta i pozwolić mu się poznać. Oczywiście nie zawsze jest to możliwe osobiście, dlatego tak ważne są zdjęcia. Najlepiej oddać się w ręce specjalisty i wziąć udział w profesjonalnej sesji w studiu.

profesjonalna sesja fotograficzna

Profesjonalizm sfotografowany

Fotografia biznesowa lub korporacyjna to istotny element reklamy i marketingu. Osoba odwiedzająca stronę internetową lub przeglądająca materiały powinna wiedzieć z kim ma do czynienia. Wizerunek właściciela czy pracownika, z którym będzie w kontakcie pozwala przełamać pierwszą barierę oraz „zaznajomić” się z kontrahentem. Warto rozważyć sesję studyjną zarówno w jednoosobowej działalności, jak i rozbudowanej firmie z wieloma pracownikami. Zdjęcia wykorzystamy na stronie internetowej, materiałach wewnętrznych, do publikacji w prasie czy też w ofercie. Profesjonalne fotografie świadczą o poważnym podejściu do wykonywanych usług, otwarciu się na klienta oraz jego potrzeby. Sesja w studiu pokaże też nasze najlepsze strony, zaprezentuje nas zgodnie z oferowaną usługą lub produktem, dzięki czemu będziemy wiarygodni i wzbudzimy sympatię jeszcze przed pierwszym spotkaniem. Warto więc przedstawić nasze uwagi i spostrzeżenia fotografowi który wykona dla nas sesję w studiu – szukajmy firm, które będą umiały zrozumieć nas i nasze potrzeby, np. Portret24.pl.

Po co nam sesja?

Pomimo coraz większej oferty usług internetowych wciąż mamy potrzebę świadomości, że „po drugiej stronie” jest prawdziwy człowiek. Jeśli na stronie firmowej w zakładce o mnie czy o firmie pojawi się zdjęcie właściciela, automatycznie wzbudzamy zaufanie i chęć zakupu. Zdjęcie wykonane podczas sesji studyjnej to pomaga budować zaufanie, bardzo potrzebne w biznesie, w którym chcemy osiągnąć sukces i zbudować grono wiernych oraz powracających kontrahentów. Fotografie to także część naszej osobistej marki, nawet jeśli promujemy firmę to my, jako człowiek stoimy za nią. Pojawianie się na forach czy grupach dyskusyjnych w internecie zawsze powinno być opatrzone profesjonalnym zdjęciem, aby spójnie komunikować i funkcjonować w przestrzeni budując swoją autentyczną markę. Bardzo istotny jest fakt, że zdjęcia możemy wykorzystywać przez wiele kolejnych lat, w związku z czym sesja studyjna jest doskonałą i długotrwałą inwestycją w swój wizerunek.

Jak się przygotować?

Skoro już wiemy, że zdjęcia z sesji w studiu świadczą o naszym profesjonalizmie, pomagają budować markę oraz sprzedawać to łatwiej będzie nam się do niej przygotować. Przede wszystkim musimy być autentyczni i prawdziwi. Nie udawajmy kogoś, kim nie jesteśmy. Przed aparatem stoimy naturalnie, wyprostowani oraz przyjmując powszechnie pozytywne i dobrze odbierane pozycje. Kierujmy się zasadą wzajemności: nie róbmy czegoś, co w nas samych wzbudziłoby negatywne emocje czy odczucia. Ubierzmy się odpowiednio do profilu firmy – jeśli oferujemy np. usługi szkoleniowe lub jesteśmy właścicielem kancelarii prawniczej załóżmy garnitur, ale jeśli prowadzimy działalność polegająca na animowaniu czasu wolnego dla dzieci bardziej autentyczny będzie luźny strój i balonik w ręku. W profesjonalnej sesji studyjnej istotne znaczenie ma sam fotograf, posiadane doświadczenie pozwoli mu na podstawie wcześniejszej rozmowy na udzielenie rad i przygotowanie nas do sesji.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.