Wiosenne odświeżenie serwisu Nokaut.pl

logo-nokautNokaut.pl – jedna z najpopularniejszych porównywarek cen w Polsce – wprowadza rozwiązania, mające podnieść jakość serwisu zarówno dla użytkowników, jak i sklepów internetowych – a to dopiero początek zmian przygotowanych dla klientów korzystających z Nokaut.pl!

Nokaut.pl – stawiając na pierwszym miejscu komfort swoich użytkowników – wprowadził nowy sposób ułożenia produktów na stronach kategorii. Dzięki temu, klienci poszukujący konkretnego produktu w pierwszej kolejności będą mogli zapoznać się z ofertami, które zawierają szczegółowy opis artykułu, dokładne parametry oraz zdjęcia wysokiej jakości. Tym samym, oferty zawierające niekompletne informacje o produkcie będą znajdowały się na dalszych pozycjach porównywarki. Nowa opcja ma zachęcić sprzedawców do udostępniania precyzyjnie przygotowanej i opisanej oferty.

bb0039

Od niedawna klienci odwiedzający przeglądarkę mogą także korzystać ze zmienionej strony produktu. Wskazanie najważniejszych parametrów znalezionego produktu, opinii o nim, oraz rozbudowanie funkcji rekomendacji podobnych artykułów powodują, że znalezienie najlepszej oferty jest jeszcze prostsze!

Obok zmian na stronach serwisu, Nokaut.pl wprowadza również udogodnienia dedykowane partnerom biznesowym. W ostatnim czasie porównywarka zakończyła współpracę z tymi dużymi serwisami internetowymi, z których ruch charakteryzował się niską efektywnością. Nokaut.pl cały czas poszukuje źródeł ruchu, który znajdzie przełożenie na wyniki sprzedaży sklepów. Testowane są różne rozwiązania tak, aby użytkownicy wchodzący na Nokaut.pl za pośrednictwem odpowiednio wyselekcjonowanych stron partnerskich, byli w większym stopniu ukierunkowani na zakup konkretnych produktów.

nokaut_udogodnienia.JPG

Porównywarka Nokaut.pl zmodyfikowała też mechanizm, którego celem jest zwiększenie ochrony sklepów przed nieuczciwymi działaniami użytkowników i konkurencji. Ulepszony mechanizm jeszcze skuteczniej niż dotychczas wykrywa podejrzany ruch w postaci wzmożonej ilości przekierowań na ofertę sklepu i tym samym nie pozwala na pobieranie od niego opłat za takie przekierowania.

Celem wszystkich wprowadzonych dotychczas zmian na Nokaut.pl jest ułatwienie użytkownikowi nawigacji oraz znalezienia wszystkich informacji o produkcie, pozwalających na podjęcie decyzji zakupowej. Te zmiany wpływają też na podniesienie konwersji w sklepach, a co za tym idzie – zwiększenie rentowności promocji oferty sklepu w porównywarce Nokaut.pl. Dodatkowo, aby umożliwić sklepom optymalizację kampanii, udostępniliśmy testowo zmieniony panel Centrum Sprzedawcy, w którym sklep zarządza swoimi ofertami. Panel został odświeżony i rozszerzony o dodatkowe opcje: dokładniejszą informację o bieżących aktualizacjach ofert oraz możliwość promowania i zarządzania pojedynczymi ofertami. Największym wyzwaniem jest znalezienie „złotego środka” między wygodą użytkownika a interesem sklepu – myślę, że wprowadzone zmiany są krokiem milowym w tym kierunku – powiedziała Anna Sykut, specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta biznesowego w Nokaut.pl.

[biuroprasowe.grupanokaut.pl]

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.