Wszyscy producenci, usługodawcy jak i konsumenci wiedzą, że dobra reklama jest podstawą rozkręcenia biznesu. Bez rozreklamowania marki lub produktu nie ma komunikatu pomiędzy nadawcą, czyli producentem, a odbiorcą – konsumentem. Wiele lokalnych produktów nie potrzebuje aż tak silnego mechanizmu promocji, ponieważ są to najczęściej wyroby tradycyjne, dostępne od wielu lat tylko w konkretnym miejscu. Produkty, których rynkiem docelowym jest szersza przestrzeń, na przykład krajowa lub międzynarodowa, potrzebują zaprezentowania ich na forum publicznym. Wypuszczenie wyrobu prosto do sprzedaży, z pominięciem etapu promocji na szerszą skalę, może często skutkować anonimowością produktu, a tym bardziej nowej marki i strachem konsumenta przed zakupem „kota w worku”.
Oczywiste jest, że nowo powstała firma, promująca świeżą markę, nie musi od razu stosować najdroższych form przekazu. Reklama to nie tylko spot puszczony w przerwie meczu reprezentacji kraju ani pomiędzy audycjami w godzinie szczytu w radio. Reklama to nie tylko ulotki pozostawione przez listonosza w naszych skrzynkach, ani wielkie plakaty rozwieszone przy najbardziej ruchliwych skrzyżowaniach w mieście. Są to najczęściej znane i wymieniane przez korespondentów formy promocji. Warto jednak zauważyć, jak wiele możliwości pomijanych jest przez świadomość ogółu. Firma atriapolska.pl/pl proponuje nowym markom dość szczególne i bardzo efektywne sposoby reklamowania swoich towarów. Jak często konsument zastanawia się czemu ma służyć ciekawe opakowanie produktu? Czyż klient wchodzący do sklepu, pojawiający się przed regałem na którym widnieje kilkadziesiąt produktów tego samego zastosowania, lecz różnych marek, nie zwróci uwagi na ten, który będzie opakowany w ciekawy sposób? Na stronie atriapolska.pl/pl oferowane są możliwości nadrukowania wybranych wzorów, oznaczeń markowych i całych projektów reklamy na różnego rodzaju tworzywach wykorzystywanych do opakowań. Nadruk fleksograficzny farbami UV to dziś wielka szansa dla firm pragnących wybić się na rynku. Opakowania, na przykład napojów, bardzo często odznaczają się jakimś szczególnym kształtem imitującym postać z kreskówki lub powszechnie znany symbol, Warto jest wtedy uzupełnić ten design nadającym elementów kolorystycznych, pomysłowym projektem etykiety wykonanej na laminacie foliowym. Nowatorskim, często stosowanym sposobem uświetnienia opakowania, na przykład na jogurty i produkty pitne, jest opieczętowanie butelki etykieta termokurczliwą typu shrink. Cechą charakterystyczną tego typu opakowań jest to, iż przyjmują one kształt tworzywa, na które mają zostać zastosowane. Świetnie prezentującym się sposobem oraz znacznie ułatwiającym pracę producentowi jest zaprezentowanie marki, jakości, typu produktu oraz wszelkich wymaganych oznaczeń na etykietach samoprzylepnych. Czy pozytywnego elementu zaskoczenia dla klienta nie dodaje wyjęty z głównego opakowania woreczek foliowy z ryżem, na którym widać oznaczenia firmowe?
Każde takie nowatorskie przedsięwzięcie w dziedzinie marketingu zapewnia klientowi poczucie właściwego zakupu i ogromnej satysfakcji. Wytworzenie zaskakującego opakowania, na co pozwalają nowe techniki druku, jest na pewno elementem, w który warto zainwestować swoje pieniądze, by potem móc cieszyć się korzyściami wynikającymi z kampanii reklamowej firmy.