Klienci Getin Banku płacą mobilnie w Biedronce

W niespełna dwa tygodnie prawie 1,9 tys. Klientów Getin Banku zainstalowało na swoim smartfonie aplikację iKASA, umożliwiającą dokonywanie płatności mobilnych w sklepach sieci Biedronka. Zainteresowaniem cieszy się również promocja „Codzienne Zakupy”, w ramach której nowi Klienci Banku mogą uzyskać zwrot 10% wartości takich transakcji.

Od 21 października br. wszystkie osoby, które posiadają konto osobiste w Getin Banku mogą zapłacić mobilnie za zakupy w sklepach sieci Biedronka. W ten sposób Klienci dokonali ponad 2 000 transakcji w 831 sklepach w całej Polsce. 370 osób zainstalowało iKASA i powiązało ją ze swoim rachunkiem osobistym w Getin Banku już pierwszego dnia uruchomienia projektu. Średnia wartość transakcji dokonanych przez Klientów Getin Banku w sklepach sieci Biedronka za pomocą telefonu wynosi 39,57 zł.

W ramach współpracy z siecią sklepów Biedronka, Getin Bank przygotował specjalną promocję „Codzienne Zakupy”. Wszyscy nowi Klienci Banku, którzy zdecydują się na założenie Konta Słonecznego lub Getin UP otrzymają zwrot 10% wydatków za zakupy opłacone za pośrednictwem aplikacji mobilnej iKASA. Skorzystanie z oferty promocyjnej pozwala zaoszczędzić nawet 50 zł miesięcznie. Akcja „Codzienne Zakupy” potrwa do końca grudnia.

[www.pressoffice.pl]

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.