Co czeka na klientów firm pożyczkowych?

Rynek pozabankowych pożyczek jest niezwykle konkurencyjny, a zdobycie klienta to duży sukces dla pożyczkodawcy – czym zatem firmy próbują kusić klientów?

pożyczka

Pożyczka z bonusami

Sposobów na przyciągnięcie jest wiele. Naturalnie nakłady na reklamę ofert są w tej branży bardzo wysokie, jednak firmy pożyczkowe starają się czymś wyróżnić, a przynajmniej zaoferować klientów „coś ekstra„. Mają bowiem świadomość, iż może on stanowić dla nich pokaźny zysk – prędzej czy później.

„Za darmo, za 0 zł, na próbę”

Różnie można określać promocję dla nowych klientów, polegającą na nie ponoszeniu przez niego żadnych kosztów przy pożyczaniu. Oczywiście to oferta jednorazowa, a zobowiązanie musi zostać terminowo spłacone – tak czy inaczej, jest możliwość pożyczenia za 0 złotych i firmy mocno podkreślają taką opcję.

Akcja promocyjna „pożyczek za 0 zł” jest bardzo popularna przy krótkoterminowych „chwilówkach” i stanowi mocną zachętę do wzięcia pożyczki – na RRSO wynoszące 0% nie można liczyć nawet w bankach. W przypadku gdy klient zdecyduje się pożyczyć ponownie, firma odrobi straty spowodowane pierwszą darmową pożyczką.

Konkursy pożyczkowe

To kolejna strategia mająca skłonić do zapożyczania się. Cyklicznie organizowane w różnej formie, są okazją do wygrania cennych nagród – przykładowo do 13 września 2016 w Providencie można wygrać tablet o wartości 320 złotych. Kumulację takich konkursów można spotkać zazwyczaj w grudniu, w okresie świątecznym.

Ekspresowa wypłata, brak przelewu weryfikacyjnego

Czas otrzymania środków dla wielu pożyczkobiorców również jest istotną kwestią. Niektóre firmy wypłacają środki za pomocą tzw. przelewów ekspresowych – często przez pośrednika (np. system Przelewy24). Niektóre serwisy pożyczkowe starają się przyspieszyć weryfikację danych klienta i proponują alternatywną metodę weryfikacji bez konieczności dokonywania przelewu (http://chwilowki-online.org/chwilowki-bez-przelewu-weryfikacyjnego). To sprawia, iż pożyczkę można czasem otrzymać faktycznie w 15 minut.

Rabaty na kolejne pożyczki

Taka strategia ma wynagradzać lojalność – niektóre firmy za terminowo spłacone zobowiązanie obniżają koszty kolejnej pożyczki. Pewny klient to pewny zarobek – nawet jeśli będzie trochę mniejszy niż zwykle. Dla stałych pożyczkobiorców zwiększa się zazwyczaj wysokość dostępnej chwilówki – za pierwszym razem rzadko która firma pożyczy więcej niż 1500 złotych. Stali klienci mogą liczyć na ponad trzy razy więcej.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *