Biurowe drukowanie może być naprawdę tanie

Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach praktycznie wszyscy szukają oszczędności. Tyczy się to również właścicieli firm. Ze świecą szukać tych, którzy nie przejmują się tym, ile wydają, np. na utrzymanie i działanie biura.

bb3-013

A jednym z nieodłącznych jego elementów – niezależnie od ilości pracujących w nim osób – jest drukarka (najczęściej laserowa). Dzieję się tak mimo ciągle postępującej komputeryzacji i dążenia do digitalizacji – wciąż drukuje się bowiem ogromne ilości dokumentów. Czy można znaleźć gdzieś w tym oszczędności? Jak najbardziej. Poniżej przedstawiamy kilka sposobów.

Producenci drukarek zalecają używanie tylko oryginalnych tonerów i tuszy. Nie da się jednak ukryć, że materiały eksploatacyjne sygnowane logiem takiego producenta nie należą do najtańszych. A przy częstym drukowaniu oczywiście częściej zachodzi konieczność ich wymiany bądź uzupełniania, co niestety zwiększa koszty. Dla chcących zaoszczędzić, jest na szczęście dobra wiadomość, na rynku, a w tym u dd-print.pl, dostępnych jest mnóstwo zamienników. Wiele z nich jest naprawdę godnych uwagi. Ich jakość bywa nie tylko zbliżona do oryginału, ale czasami nawet go przewyższa! Podobnie ma się rzecz z tonerami refabrykowanymi (regenerowanymi), czyli ponownie napełnionymi. Mimo, iż taki proces nie jest łatwy, jego ostateczny koszt i tak jest sporo niższy od ceny zakupu oryginalnego tonera. Kolejnym faktem przemawiającym na korzyść takich regenerowanych tonerów jest to, że są one zwykle bardziej wydajne, przy czym jakość wydruku wciąż stoi na bardzo wysokim poziomie. Czy nie przyznamy, że jest to oszczędność? Więcej wydrukowanych dokumentów, z zachowaniem wysokich parametrów druku, za niższą cenę? Może gdybyśmy omawiali to w kontekście drukowania w domu, taka oszczędność nie byłaby zbyt zauważalna. Ale mówimy przecież o biurach, a w tych – jak wspomnieliśmy na początku – drukuje się naprawdę dużo.

Kolejnym sposobem na sprawienie, że biurowe drukowanie będzie naprawdę tanie, jest zakup odpowiedniej drukarki. I chcąc cieszyć się bardzo dobrą jakością drukowanych dokumentów oraz niezawodnością sprzętu wcale nie trzeba wydawać dużych sum pieniędzy na zakup nowego urządzenia. Warto na przykład wybrać drukarkę poleasingową. Co to za sprzęt? Krótkie wyjaśnienie: Ogromne firmy (choć nie tylko takie), nie chcąc zostać w tyle za konkurencją, dość często (średnio co dwa lata) wymieniają posiadany przez siebie sprzęt komputerowy, w tym także drukarki laserowe. Ponieważ potrzebne są na to naprawdę spore środki, często pozyskują urządzenia na zasadzie leasingu. Po spłaceniu wszystkich rat proces się powtarza: najnowszy sprzęt znów jest pozyskiwany w taki sam sposób. Natomiast ten stary trafia do ponownej sprzedaży. I takie właśnie urządzenia nazywamy poleasingowymi. Czy warto kupować taki używany sprzęt? Z całą pewnością. A przemawiają za tym przynajmniej trzy czynniki:

  1. Wciąż jest on w bardzo dobrym stanie. Do tego zostaje on przed sprzedażą dodatkowo zregenerowany.
  2. Charakteryzuje się naprawdę wysoką wydajnością i jakością – bo przecież trudno sobie nawet wyobrazić, by do wielkich firm zamawiany był słaby lub przeciętny sprzęt.
  3. Cena. Przedsiębiorstwa często odsprzedają go za niewielkie pieniądze. Za jak niewielkie? Porównując z nowym sprzętem o zbliżonych parametrach koszt zakupu potrafi być niższy nawet kilka razy!

Wyraźnie więc widać, że – tak jak w temacie artykułu – biurowe drukowanie może być naprawdę tanie wraz z dd-print.pl. Wystarczą odpowiednie zamienniki bądź regeneracja tonerów oraz pokonanie ewentualnej niechęci do zakupu używanego urządzenia – drukarki poleasingowej.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.