Komu i dlaczego PR jest potrzebny w 2023 roku?

Jeżeli zastanawialiście się nad kondycją branży public relations, to uspokajamy. Na zachodzie bez zmian. Branża rozwija…

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz…

Analityka zmienia branżę PR

Cyfrowe media i digitalizacja wymuszają zmiany w branży public relations. Coraz większą rolę odgrywa analityka i zaawansowane narzędzia pozwalające…

Zmiany na rynku public relations

Firmy i korporacje oczekują, że agencje PR zadbają nie tylko o ich komunikację, lecz także o stronę wizerunkową ich kluczowych…

Follow up, czyli sztuka budowania relacji

Zaledwie 29 proc. dziennikarzy czyta materiały od PR-owców, a jedynie 18 proc. je wykorzystuje. Odpowiednio wykonany…