Komputronik, ogólnopolska sieć sprzedaży, konsekwentnie realizuje strategię poszerzania oferowanego asortymentu, rozwijając submarkę Komputronik Home. W jej ramach dostępnych jest kilkanaście tysięcy produktów, uporządkowanych w 9 kategoriach.
Komputronik dotychczas kojarzony był głównie ze sprzętem IT i GSM, jednak obecnie dynamicznie poszerza również kategorie AGD i RTV. Kolejnym krokiem ekspansji na rynku jest rozwój submarki Komputronik Home, jako integralnej części oferty sieci. Na stronie głównej Komputronik.pl obok zakładki „elektronika” działa już dedykowana belka „home”, w której znajduje się 9 kategorii: „Dziecko” „Dom i ogród”, „Zdrowie i uroda”, „Sport”, „Motoryzacja”, „Turystyka”, „Hobby” „Sprzęt muzyczny” i „AGD”.
Stworzenie osobnej submarki i udostępnienie klientom oferty produktów, takich jak zabawki, kosmetyki czy sprzęt turystyczny, to odpowiedź na rosnące potrzeby rynku i oczekiwania klientów. Większość z nas odczuwa brak czasu i dlatego szukamy kompleksowych rozwiązań w różnych dziedzinach życia. Dotyczy to także zakupów. Zależy nam, żeby szybko i w komfortowych warunkach kupić wszystko z czego potrzebujemy – komentuje Joanna Tobiszowska, Dyrektor Marketingu Komputronik S.A.
Ciemnoróżowe sublogo „home” można zobaczyć nie tylko w sklepie online, ale także w salonach Megastore w Warszawie i Poznaniu oraz w wybranych lokalizacjach, gdzie dotychczas pojawiła się oferta AGD i RTV.
W ramach stałej oferty Komputronik Home cyklicznie organizowane będą czasowe akcje specjalne. Promocyjne pasaże pojawią się na stronie głównej sklepu. Informacji o nich można szukać także na facebook’owym profilu: Facebook.com/komputronikhome, gdzie znajdą się także różne ciekawostki i konkursy z nagrodami.
[PR]