Polacy jak Amerykanie: nie wybaczają markom błędów

Amerykanie są gotowi porzucić markę nawet po jednym złym doświadczeniu z obsługą klienta, ale jednocześnie równie…

Coraz więcej firm outsourcuje usługi Contact Center

Globalna wartość kontraktów realizowanych przez dostawców usług Contact Center w modelu BPO (Business Process Outsourcing) urosła…

Outsourcing call center coraz popularniejszy

Pandemia Covid-19 nie zaszkodziła globalnemu rynkowi outsourcingu usług call i contact center. Ma on urosnąć do…

Rynek pracownika w 2018 roku. Jak firma może na nim przetrwać?

Na koniec 2017 roku stopa bezrobocia w Polsce wyniosła zaledwie 6,6 proc. Eksperci prognozują, że w…

Czym jest outsourcing pracowniczy?

Modne ostatnio pojęcie „outsourcing” jest niczym innym jak procesem wyprowadzania poza firmę pewnych zadań. Przedsiębiorstwa najczęściej…

Rośnie rynek call center

Dostępność pracowników, powszechna znajomość języków obcych i relatywnie niskie koszty pracy powodują, że Polska jest atrakcyjna dla branży…

Outsourcing pracowników nadużywany przez nieuczciwe firmy

Na polskim rynku pracy tzw. outsourcing pracowników nie jest regulowany szczegółowymi przepisami prawa. Dla wielu pracodawców jest…

Outsourcing na start (up)

Istnieje obiegowy pogląd, że opcję outsourcingu należy rozważyć dopiero, gdy firma się rozrośnie, a pewne procesy…