Zaległości e-commerce przekraczają 292 mln zł, ale rosną wolniej niż przed pandemią

Dla przedsiębiorców z branży e-commerce zbliża się czas najważniejszych w roku żniw, które nierzadko decydują o…

Zawód? Handlowiec!

Świetny analityk, pełen entuzjazmu mówca czy empatyczny psycholog, który bezbłędnie odczyta każdą potrzebę klienta tylko i…

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na…

Zakaz handlu w niedzielę – jak wpłynie na rynek pracy?

Od marca br. handel w niedzielę będzie stopniowo ograniczany. Zgodnie z ustawą, którą 30 stycznia br. podpisał…

Rośnie rola e-sklepów w handlu detalicznym

W zeszłym roku Polacy wydali na zakupy online ponad 6 mld euro*. Po skokowym wzroście popularności…

Sklepy internetowe pod lupą fiskusa

Ostatnie lata to okres dynamicznego wzrostu e-handlu. Rynek wart jest ponad 36 mld zł, a w sklepach…

Sieci handlowe będą zamykać najsłabsze sklepy

Rynek powierzchni handlowych wciąż dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku powstało 15 takich obiektów. Deweloperzy coraz…

Skuteczny handlowiec lubi swoich klientów

To, czy klient dokona konkretnego zakupu, zależy zarówno od jego potrzeb, jak i od tego, czy…