Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu

Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i…

Jak rozwinąć sprzedaż międzynarodową?

Jak rozwinąć sprzedaż międzynarodową?

Rozwój firmy i poszukiwanie nowych klientów to jedne z najistotniejszych wyzwań, przed którymi stoją właściciele i kadra zarządzająca firm. Biorąc pod uwagę silną konkurencję i nasycenie rodzimego rynku, interesującym pomysłem…

Jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

Jak zwiększyć sprzedaż w firmie?

Każda firma ma szanse na rozwój tylko wtedy, gdy sprzedaż utrzymuje się na odpowiednim poziomie. W takiej sytuacji możemy liczyć na większe zyski, które automatycznie przekładają się na lepsze płace pracowników,…

Pułapki statystyki w analizie sprzedaży

Pułapki statystyki w analizie sprzedaży

Statystyka rzadko jest traktowana poważnie przez osoby zarządzające sprzedażą w średnich firmach. W małych często ignoruje się ją zupełnie, a w dużych – skupia na big data, pomijając bardziej zniuansowane…