Marketing w ruchu, czyli reklama na samochodach

Nowoczesne technologie pozwalają na wdrożenie nowych rozwiązań w efektywne zarządzanie firmą i marką. Bogactwo inspiracji czerpanych z sieci, kreatywność i umiejętności oferowane wraz z usługami profesjonalnych agencji reklamowych odpowiadają za rozwój i popularyzację nowych form marketingu. Dzięki reklamie na samochodach logo i oferta firmy może pojawić się o każdym czasie i w każdym miejscu w mieście lub poza nim. Zalety i prostota tego rozwiązania są ogromne, przede wszystkim dają możliwość dotarcia do wyjątkowo szerokiego grona klientów.

reklama na samochodach

Zalety reklamy na samochodzie

Na plakat reklamowy mało kto zwraca dzisiaj realną uwagę, natomiast ulotka prędzej wyląduje w najbliższym koszu, niż zostanie przeczytana. Dodatkowo i jedno i drugie to wydatek, który trzeba co jakiś czas powtarzać. Reklama samochodowa to wciąż nowe rozwiązanie, które mimo tego już znalazło sobie grono zadowolonych użytkowników. Jej zaletą jest przede wszystkim mobilność i możliwość ekspozycji w różnych miejscach, a nawet miastach. W konsekwencji to metoda docierająca do rzeszy klientów, w dalszym ciągu odbierana przez odbiorców z dużo większym zaciekawieniem. – Istotną kwestią pozostaje wymiar estetyczny. Logo, oferta czy grafika umieszczona na samochodzie jest wprawdzie widoczna dla obserwatora, ale wciąż pozostaje dużo mniej nachalna niż plakaty we fluorescencyjnych kolorach, banery zasłaniające piękne kamienice czy ulotki zaśmiecające chodniki – przekonuje specjalista firmy LogArt. – To dodatkowo fajny i ciekawy sposób na odświeżenie samochodu. Nowe rozwiązania technologiczne i możliwości pozwalają na stworzenie dowolnej reklamy, bez względu na zaawansowanie grafiki– dodaje.

Techniki wykonania

Najczęściej stosowaną techniką jest grafika wycięta z folii samoprzylepnych na ploterze. To popularna metoda, którą można spotkać m.in. w tramwajach czy autobusach. Jeszcze jedną, bardziej efektowną metodą jest aplikacja grafiki na pojazdy w formie wydruków solwentowych stworzonych na foliach wylewnych. Jej zaletę stanowi możliwość oklejenia całego lub tylko jednej z części samochodu. Bez względu na rodzaj naniesienia grafiki, warto zapytać o możliwość laminacji – to dodatkowy zabieg mający na celu zabezpieczenie projektu.

O czym pamiętać?

Decydując się na reklamę samochodową warto rozważyć wszystkie możliwości i dobrać taką, która będzie najlepiej pasować do specyfiki prowadzonego biznesu. W wyborze mogą również pomóc specjaliści z dobrej agencji reklamowej: stworzą najlepszy projekt w oparciu o sugestie klienta oraz kreatywne rozwiązania pozwalające skutecznie, ale też estetycznie wyróżnić produkt. Istnieje także możliwość zmiany koloru nadwozia – wybierają ją najczęściej firmy dysponujące sporą flotą samochodów, leasingowe lub kurierskie. To prosty i tani sposób na uzyskanie jednolitego wyglądu wszystkich pojazdów.

Reklama na samochodzie to doskonały, nowoczesny, a jednocześnie prosty sposób na rozpowszechnienie oferty swojej firmy. Można z nią dotrzeć w dowolne miejsce o dowolnym czasie, a przy tym do wyjątkowo szerokiego grona odbiorców. Ze wszystkich tych względów, nawet będąc właścicielem mniejszego i lokalnego przedsiębiorstwa warto na nią postawić. To jednorazowy wydatek, natomiast efekty płynące z tej inwestycji wychodzą daleko dalej niż standardowe formy prezentowania swojej oferty klientom – podsumowuje specjalista LogArt.

reklama:

2 thoughts on “Marketing w ruchu, czyli reklama na samochodach

  1. Myślę, że każda reklama jest dobra o ile prawidłowo się do niej podejdzie. W przypadku reklamy samochodowej warto zwrócić uwagę by zrobiona była dobrze a w szczególności wybrać taki samochód, który idealnie odnosi się do branży. Na przykład samochód dostawczy idealnie nadaję się do reklamy firmy budowlanej itd. Tak odpowiednio dobrana i zgrana reklama zdecydowanie zostanie zapamiętana niż taka, którą nijak się ma do rzeczywistości.

  2. Reklama na samochodzie to bardzo dobry pomysł na pokazanie siebie. Jednak większość woli – moim zdaniem – tradycyjne formy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.