Analityka zmienia branżę PR

Analityka zmienia branżę PR

Cyfrowe media i digitalizacja wymuszają zmiany w branży public relations. Coraz większą rolę odgrywa analityka i zaawansowane narzędzia pozwalające zmierzyć skuteczność i odbiór kampanii oraz prowadzonych działań PR-owych. Właściwa analiza zebranych informacji jest też niezbędna…

Czym jest outsourcing pracowniczy?

Czym jest outsourcing pracowniczy?

Modne ostatnio pojęcie „outsourcing” jest niczym innym jak procesem wyprowadzania poza firmę pewnych zadań. Przedsiębiorstwa najczęściej przekazują innym podmiotom te obowiązki, które są dla nich zbyt czasochłonne lub wymagają zatrudnienia…

Mentoring – opłaca się dzielić wiedzą

Mentoring – opłaca się dzielić wiedzą

Firma, stojąc przed koniecznością uzupełnienia wakatu na stanowisko menedżerskie lub specjalistyczne, ma do wyboru dwie drogi. Pierwsza to zatrudnienie nowej, doświadczonej osoby z zewnątrz. Druga – awansowanie pracownika, nawet jeśli…