T-Mobile wysyła SMSy do klientów PLUSa

Operator telefonii PLUS dosyć szybko zareagował na próby podbierania mu klientów przez sieć T-Mobile. Abonenci sieci PLUS otrzymywali SMSy dotyczące przeniesienia numeru do T-Mobile. Sam takiego SMSa otrzymałem po południu 3 czerwca br. z numeru 664******: „Czy zgadzasz się na kontakt doradcy w celu przedstawienia propozycji przeniesienia numeru do T-Mobile? W przypadku zgody odpisz Tak na ten SMS (opl. wg cennika)”.

t-mobile

Tak się akurat składa, że jestem od kilkunastu lat abonentem PLUSa. Do spamu marketingowego z różnych stron i w różnych formach zdążyłem się już przyzwyczaić, ale ciekawi mnie jedno – skąd T-Mobile ma mój numer telefonu, skoro nigdy z tą siecią nie miałem nic wspólnego?! Ani z bankiem, z którym od niedawna kooperują. Znaleźli mój numer, kupili od handlarzy bazami danych?

Sąd Okręgowy w Warszawie w celu zabezpieczenia roszczenia Polkomtelu przeciwko T-Mobile o zaniechanie niedozwolonych działań stanowiących czyny nieuczciwej konkurencji, zakazał T-Mobile wysyłania sms-ów namawiających klientów Plusa do kontaktu z przedstawicielami niemieckiego operatora w celu przeniesienia numeru do sieci T-Mobile. Sąd uznał roszczenia Plusa za uprawdopodobnione i zakazał T-Mobile na czas przyszłego procesu wysyłania sms-ów nakłaniających klientów Plusa do kontaktu w celu przejścia do sieci T-Mobile.

W związku z powyższym operator sieci PLUS apeluje do wszystkich swoich klientów o kontakt w przypadku otrzymania takiego lub podobnego sms-a nakłaniającego do kontaktu w celu zmiany operatora, wysłanego przez T-Mobile lub innego operatora działającego na polskim rynku.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.