Firma przez cały czas wzbogaca swoją ofertę, aby jak najlepiej zadbać o Klientów. NEONET stawia na nowoczesne rozwiązania, które wpływają na jakość i komfort zakupów. Łącząc sprzedaż w sklepach stacjonarnych z tą odbywającą się poprzez platformę internetową www.neonet.pl, marka gwarantuje Klientom wybór spośród ponad 17 tys. produktów światowych marek. Z okazji 12. urodzin NEONET przygotował dla swoich klientów atrakcyjne promocje cenowe.

reklama:

bb0310

NEONET konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera w branży w miastach do 200 tysięcy mieszkańców. Jednym z priorytetów sieci jest rzetelna i profesjonalna obsługa Klientów. Dzięki utrzymywaniu najwyższych standardów biznesowych, firma zdobyła uznanie zadowolonych konsumentów, czego potwierdzeniem jest m.in. zdobycie prestiżowej nagrody Gwiazdy Jakości Obsługi 2015.

Wszystkie nasze działania prowadzą do zaspokojenia potrzeb każdego Klienta – nawet tego najbardziej wymagającego. Przy tak szerokiej gamie oferowanych produktów i coraz bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeniach,  takich jak nowoczesne telewizory, tablety, komputery, smartfony, czy nawet droższe ekspresy do kawy, niezmiernie ważny jest właściwy wybór produktu. Klienci potrzebują wysokiej jakości obsługi, a często nawet porady eksperta. Mamy świadomość, że spełniając te wymagania sprawiamy, że Klient często wraca do naszego sklepu – mówi Anna Korzycka, specjalistka ds. Public Relations w NEONET.

Sieć stale realizuje priorytetowe cele, jakimi są polityka niskich cen, ekspercka obsługa, szereg usług około sprzedażowych oraz bogata oferta produktów premium.

NEONET to polska firma, która dynamicznie się rozwija. Jesteśmy znani szerokiemu gronu klientów, którzy mogą korzystać z usług ponad 250 sklepów w całym kraju. Staramy się, aby oferta była jak najbardziej atrakcyjna, zarówno jeśli chodzi o ceny, jak i bogaty asortyment, ponieważ zadowolenie Klientów traktujemy priorytetowo – dodaje Anna Korzycka.

Historia marki rozpoczęła się we Wrocławiu. Następnie NEONET stopniowo pojawiał się w kolejnych miejscowościach, sukcesywnie realizując obraną strategię. Oprócz produktów, Klientom oferowane są także usługi dodatkowe, takie jak dostawa, montaż czy system ratalny.

[PR]