Kiedy warto zainwestować w odzież firmową?

Stale rosnąca ilość firm sprawia, że muszą one zacząć wyróżniać się, by zyskiwać klientów. Dlatego tak ważne są profesjonalne kampanie reklamowe. To one prowadzą do pozyskania nowych klientów, zwiększenia lojalności obecnych oraz wypromowania firmy, jeśli dopiero pojawiła się ona na rynku. Należy jednak pamiętać, że tylko odpowiednio zaplanowane i wykonane działania promocyjne przyniosą zamierzony efekt.

bb3-016

Często w kampaniach promocyjnych nośnikiem reklamy są wszelkie gadżety codziennego użytku. Śledząc ofertę firmy Dom Reklamy Art Office można łatwo dostrzec, że są nimi długopisy z nadrukiem, pamięci USB, kubki, kalendarze, odzież reklamowa i wiele innych, praktycznych przedmiotów. Wybierając gadżet, na którym firma zamieści swoje logo i który stanie się elementem promocji należy przemyśleć nie tylko budżet, jaki chcemy na ten cel przeznaczyć, ale przede wszystkim sposób, w jaki zostanie on odebrany przez klientów. Chcąc trafić ze swoją ofertą do młodzieży lepsza od kalendarza będzie z pewnością pamięć USB z logo firmy, natomiast kierując przekaz reklamowy do kobiet lepsze od kompletu narzędzi będą kubki, akcesoria kuchenne lub uwielbiane kosze słodyczy. A do kogo trafi reklama zamieszczona na odzieży?

Wyniki kampanii reklamowych prowadzonych z użyciem gadżetów od firmy Dom Reklamy Art Office niezaprzeczalnie pokazują, że największą uwagę klientów przykuwają te gadżety, które stanowią dla nich określoną wartość i przydatność. Z odzieży najbardziej uniwersalnym elementem, który można wykorzystać do kampanii reklamowej są czapki – damskie, męskie, letnie i zimowe. Szeroki wybór modeli pozwala na dopasowanie ich do grupy naszych klientów, dzięki czemu czapki z firmowym logo nie będą prezentem niepraktycznym i przez to nieużywanym.

Często stosowanym elementem ubioru w kampaniach reklamowych są koszulki. Co prawda nie każdy klient chce stać się „żywą reklamą” firmy, nawet tej bardzo lubianej, ale są sposoby na przekonanie go. Największą rolę odgrywa tu dopasowanie formy ubioru do panującej pory roku. Rozdawanie koszulek z krótkim rękawem zimą mija się z celem i taka forma reklamy na pewno nie odniesie zamierzonego skutku.

Odzież z nadrukiem firmowym nie musi być jednak koniecznie rozdawana wśród klientów, by odniosła marketingowy sukces. Innym sposobem na osiągnięcie skuteczności reklamy za pośrednictwem odzieży z nadrukiem firmowym jest przekazanie lokalnej lub znanej drużynie sportowej. Odzież sportowa posiadająca logo firmy jest skuteczną formą reklamy, często skuteczniejszą niż jej standardowe rozdawanie potencjalnym klientom, którzy mogą z niej wcale nie korzystać.

reklama:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Rozwiąż równanie: *Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.