Dystrybucja bezadresowa – jak to działa?

Dystrybucja bezadresowa – jak to działa?

Dystrybucja bezadresowa to zjawisko, które szturmem zdobyło rynek promowania produktów i usług. Jest to dostarczanie materiałów reklamowych, takich jak ulotki, katalogi czy próbki, do wybranych gospodarstw domowych na określonym obszarze….

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować…

Nadruk na opakowaniu dobrą formą reklamy

Nadruk na opakowaniu dobrą formą reklamy

Wszyscy producenci, usługodawcy jak i konsumenci wiedzą, że dobra reklama jest podstawą rozkręcenia biznesu. Bez rozreklamowania marki lub produktu nie ma komunikatu pomiędzy nadawcą, czyli producentem, a odbiorcą – konsumentem….

Szkolenie otwarte, zamknięte czy wyjazdowe?

Szkolenie otwarte, zamknięte czy wyjazdowe?

To, czy ze szkolenia firmowego wyniesiemy oczekiwane korzyści, zależeć może od wielu czynników, a znaczenie może mieć również to, czy będzie to szkolenie zamknięte, czy otwarte. Ciekawą alternatywą dla tych…