Prowadząc sklep internetowy, musisz zadbać nie tylko o magazyn i asortyment towarów, ale również o odpowiednio…
Kategoria: Reklama i marketing
Słodki biznes, czyli jak krówki reklamowe mogą odmienić wizerunek Twojej firmy
Prowadząc firmę lub zajmując się jej marketingiem, należy starać się dotrzeć do klientów w jak najbardziej…
Tradycyjna reklama w odwrocie
Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują…
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży
Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…
Jak wykorzystać ulotki reklamowe?
Oferowane przez drukarnie materiały reklamowe określane jako ulotki nie zawsze muszą oznaczać niewielkiej, zazwyczaj dwustronnej, informacji…
Same promocje nie wystarczą
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na…
Polacy otrzymują średnio nawet 20 e-maili reklamowych dziennie
Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej…
Pendrive z logo firmy – niedrogi i skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów
Skuteczny gadżet reklamowy musi spełnić kilka warunków, aby zapewnić promowanej marce wymierne korzyści. Najlepsze akcesoria promocyjne…
Influencer marketing, czyli Twoja droga do sukcesu w biznesie
Musisz być ekspertem w swojej dziedzinie, przekonać swoich potencjalnych klientów, że na temat swoich produktów wiesz…
Foldery klejone – warto czy nie?
Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na foldery klejone. Dlaczego w ciągu ostatnich lat stały się tak…
zanox i Affiliate Window łączą siły
zanox, wiodąca w Europie sieć reklamy efektywnościowej, wraz z firmą partnerską Affiliate Window, z dniem 6…