Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Prowadząc sklep internetowy, musisz zadbać nie tylko o magazyn i asortyment towarów, ale również o odpowiednio…

Słodki biznes, czyli jak krówki reklamowe mogą odmienić wizerunek Twojej firmy

Prowadząc firmę lub zajmując się jej marketingiem, należy starać się dotrzeć do klientów w jak najbardziej…

Tradycyjna reklama w odwrocie

Influencer marketing to forma promocji, z której marki korzystają coraz chętniej. Platformy, które łączą influencerów i marki notują…

Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży

Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70%…

Jak wykorzystać ulotki reklamowe?

Oferowane przez drukarnie materiały reklamowe określane jako ulotki nie zawsze muszą oznaczać niewielkiej, zazwyczaj dwustronnej, informacji…

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz…

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na…

Polacy otrzymują średnio nawet 20 e-maili reklamowych dziennie

Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej…

Pendrive z logo firmy – niedrogi i skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów

Skuteczny gadżet reklamowy musi spełnić kilka warunków, aby zapewnić promowanej marce wymierne korzyści. Najlepsze akcesoria promocyjne…

Influencer marketing, czyli Twoja droga do sukcesu w biznesie

Musisz być ekspertem w swojej dziedzinie, przekonać swoich potencjalnych klientów, że na temat swoich produktów wiesz…