Jak wykorzystać ulotki reklamowe?

Jak wykorzystać ulotki reklamowe?

Oferowane przez drukarnie materiały reklamowe określane jako ulotki nie zawsze muszą oznaczać niewielkiej, zazwyczaj dwustronnej, informacji rozdawanej na ulicy czy przed wejściem do centrum handlowego. Poniżej podpowiadamy do czego jeszcze…

Branża PR przechodzi rewolucję

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz branży public relations, ale na rynku wciąż jest miejsce dla tradycyjnej prasy, radia i telewizji –…

Same promocje nie wystarczą

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest…

Foldery klejone – warto czy nie?

Foldery klejone – warto czy nie?

Przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na foldery klejone. Dlaczego w ciągu ostatnich lat stały się tak popularną formą reklamy? Czy warto w nie zainwestować? Jakie dają korzyści dla firmy?

1 2 8