Jak bezpiecznie prowadzić e-sklep?

Jak bezpiecznie prowadzić e-sklep?

Trwa dobra passa dla prowadzenia biznesu w sieci. Rynek e-commerce dynamicznie rośnie. 31% Polaków przyznaje, że zwiększyło swoją aktywność w zakresie zakupów online dla produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych – wynika…

Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu

Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za pośrednictwem komunikatorów lub telefonicznie, a przedsiębiorstwa przyjmują zamówienia zdalnie i wysyłają je do paczkomatów. Pandemia i…

Zmiany w znakowaniu żywności bez GMO

Zmiany w znakowaniu żywności bez GMO

Większość Polaków chce zakazu upraw roślin genetycznie modyfikowanych, a mając wybór, wybrałaby produkt pochodzący od zwierząt karmionych paszą bez GMO – wskazują badania, na które powołuje się resort rolnictwa. Od…

Zawód? Handlowiec!

Zawód? Handlowiec!

Świetny analityk, pełen entuzjazmu mówca czy empatyczny psycholog, który bezbłędnie odczyta każdą potrzebę klienta tylko i wyłącznie z jego mowy ciała? Dobry handlowiec musi tak naprawdę posiadać każdą z tych…

Same promocje nie wystarczą

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest…

1 2 11