Zawód? Handlowiec!

Zawód? Handlowiec!

Świetny analityk, pełen entuzjazmu mówca czy empatyczny psycholog, który bezbłędnie odczyta każdą potrzebę klienta tylko i wyłącznie z jego mowy ciała? Dobry handlowiec musi tak naprawdę posiadać każdą z tych…

Same promocje nie wystarczą

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest…

Nowe możliwości e-commerce

Nowe możliwości e-commerce

Od marca, chcąc zrobić zakupy w niedzielę, zamówimy je poprzez sklep internetowy ulubionej marki. Nowe przepisy oferują bowiem dodatkowe dni handlowe dla sprzedaży online. Polskie e-commerce jeszcze szybciej niż do…

1 2 10