Jak bezpiecznie prowadzić e-sklep?

Trwa dobra passa dla prowadzenia biznesu w sieci. Rynek e-commerce dynamicznie rośnie. 31% Polaków przyznaje, że…

Sprzedaż bezpośrednia przechodzi w całości do internetu

Pandemia koronawirusa wymusiła na firmach zajmujących się sprzedażą bezpośrednią sporą zmianę trybu działania. W tej chwili wsparcie konsumenta odbywa się wyłącznie za…

Krajalnica do sklepu – jakie modele wyróżniamy?

Standardem w wielu sklepach spożywczych jest kupowanie sera i wędlin w plastrach. Takie rozwiązanie jest bardzo…

Zmiany w znakowaniu żywności bez GMO

Większość Polaków chce zakazu upraw roślin genetycznie modyfikowanych, a mając wybór, wybrałaby produkt pochodzący od zwierząt…

Zawód? Handlowiec!

Świetny analityk, pełen entuzjazmu mówca czy empatyczny psycholog, który bezbłędnie odczyta każdą potrzebę klienta tylko i…

Rosnąca konkurencja na rynku sprzedaży internetowej w Polsce

Zdecydowana większość dużych firm obecnych na polskim rynku sprzedaży detalicznej posiada już swoje sklepy internetowe, a…

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na…

Sztuczna Inteligencja w biznesie – korzyść czy zagrożenie?

Najnowsze prognozy dotyczące Sztucznej Inteligencji (ang. Artificial Intelligence, AI) i uczenia maszynowego (ang. Machine Learning, ML) wskazują, że mamy…

Zakaz handlu w niedzielę – jak wpłynie na rynek pracy?

Od marca br. handel w niedzielę będzie stopniowo ograniczany. Zgodnie z ustawą, którą 30 stycznia br. podpisał…

Nowe możliwości e-commerce

Od marca, chcąc zrobić zakupy w niedzielę, zamówimy je poprzez sklep internetowy ulubionej marki. Nowe przepisy…