Analityka zmienia branżę PR

Analityka zmienia branżę PR

Cyfrowe media i digitalizacja wymuszają zmiany w branży public relations. Coraz większą rolę odgrywa analityka i zaawansowane narzędzia pozwalające zmierzyć skuteczność i odbiór kampanii oraz prowadzonych działań PR-owych. Właściwa analiza zebranych informacji jest też niezbędna…

Jak firma może zadbać o środowisko?

Jak firma może zadbać o środowisko?

Głównym celem każdego biznesu jest oczywiście osiąganie przychodów. Trzeba jednak zauważyć, że w dzisiejszych czasach coraz częściej firmy starają się nie tylko dbać o dobro własne, ale też lokalną społeczność…

Opłaty za usługi wodne po nowemu

Opłaty za usługi wodne po nowemu

1 stycznia 2018 r. wejdzie w życie nowa ustawa Prawo wodne, a wraz z nią wiele zmian, które bezpośrednio wpłyną na przedsiębiorców. Jedną z najistotniejszych, a jednocześnie budzących najwięcej kontrowersji…