Wynajęcie biura

Wynajęcie biura

Każda firma musi mieć swoją siedzibę. Nawet przedsiębiorca, który zakłada własną działalność gospodarczą zobowiązany jest podać adres swojego przedsiębiorstwa. Pojawia się wówczas wiele pytań dotyczących posiadania biura – jaka powinna…

Aniołowie biznesu coraz aktywniejsi

Aniołowie biznesu coraz aktywniejsi

33 proc. start-upów pozyskało kapitał na rozwój od anioła biznesu – krajowego lub zagranicznego – wynika z raportu fundacji Startup Poland. Ta forma finansowania staje się w Polsce coraz popularniejsza, bo w poprzedniej…

Jak wykorzystać ulotki reklamowe?

Jak wykorzystać ulotki reklamowe?

Oferowane przez drukarnie materiały reklamowe określane jako ulotki nie zawsze muszą oznaczać niewielkiej, zazwyczaj dwustronnej, informacji rozdawanej na ulicy czy przed wejściem do centrum handlowego. Poniżej podpowiadamy do czego jeszcze…

Branża PR przechodzi rewolucję

Branża PR przechodzi rewolucję

Media społecznościowe stały się ważnym narzędziem budowania wizerunku, komunikacji z dziennikarzami i bezpośrednimi odbiorcami. Zmieniły one radykalnie krajobraz branży public relations, ale na rynku wciąż jest miejsce dla tradycyjnej prasy, radia i telewizji –…

Same promocje nie wystarczą

Same promocje nie wystarczą

Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest…

Firmy coraz więcej inwestują

Firmy coraz więcej inwestują

Ubiegły rok był bardzo udany dla branży leasingowej, która odnotowała blisko 16-proc. wzrost. Największe ożywienie było obserwowane w segmencie lekkich pojazdów osobowych i dostawczych oraz maszyn i urządzeń. Ten ostatni segment wykazuje też znaczącą dynamikę…

1 2 30