Oferowane przez drukarnie materiały reklamowe określane jako ulotki nie zawsze muszą oznaczać niewielkiej, zazwyczaj dwustronnej, informacji rozdawanej na ulicy czy przed wejściem do centrum handlowego. Poniżej podpowiadamy do czego jeszcze przydadzą się ulotki.

reklama:

ulotka-reklamowa

Ulotka zazwyczaj kojarzy się z drukiem wręczanym na ulicy, który często spiesząc się bierzemy odruchowo. Czasem rzucimy na nią okiem, ale jeszcze częściej ląduje ona w pobliskim koszu na śmieci. Nie oznacza to, że ulotka się nie sprawdza, ale jedynie że należy dobrze przemyśleć miejsce jej kolportażu, zastanowić się kim jest jej odbiorca i w jakich miejscach można go spotkać. Ta wiedza z pewnością pomoże nam w osiągnięciu celu i zainteresowaniu potencjalnych odbiorców oferty naszej firmy. Taki typowy druk reklamowy to jednak tylko jedna z możliwości wykorzystania materiału, który zamawiamy w drukarni jako ulotkę.

Firmowa wizytówka
To, co drukarnie oferują jako druk ulotek może z powodzeniem zastąpić, droższy w produkcji, katalog czy folder. Oczywiście, nie będzie to raczej materiał prezentujący całą ofertę firmy. Na pewno jednak zmieszczą się tu najważniejsze informacje, a całość może nabrać bardzo eleganckiego charakteru. Ulotki składane, bo o nich tu mowa, można uszlachetnić poprzez wybór grubszego papieru, pokrycie go folią czy lakierem wybiórczym UV. Jednocześnie druk takiej ulotki będzie nadal stosunkowo tani, szczególnie jeśli skorzystamy z usług drukarni internetowej. A taki elegancki, choć niewielki, folder sprawdzi się na wszelkiego rodzaju imprezach targowych, codziennych spotkaniach biznesowych czy branżowych konferencjach. Będzie to wówczas pewnego rodzaju wizytówka firmy.

Menu restauracji lub cennik usług
Ulotki składane to też doskonały sposób na przygotowanie reklamy, która nie tylko poinformuje o działalności firmy, jej ofercie czy aktualnych promocjach, ale również pozwoli zaprezentować menu restauracji lub cennik usług warsztatu samochodowego czy salonu kosmetycznego. Dzięki temu ulotka zyska na swej użyteczności, a jej odbiorca dostanie pełną informację na temat oferty, co w przypadku branży usługowej, może mieć decydujący wpływ.

Kupony rabatowe
Nieco inne możliwości przedstawiają ulotki z perforacją. To druki reklamowe pozwalające umieścić u góry strony najważniejsze informacje dotyczące oferty, a u dołu tzw. zrywki np. z danymi teleadresowymi. Inna forma takiej ulotki to podzielenie całej powierzchni zadruku na równe części, wzdłuż których przebiegają perforacje. Możemy ją wówczas wykorzystać m.in. jako kupony rabatowe.

Zaproszenia firmowe i indywidualne
Jeśli natomiast zdecydujemy się na druk ulotki na papierze o wysokiej gramaturze sięgającej nawet 300 g, znajdziemy tani sposób na druk zaproszeń. Z oferty tej skorzystać mogą zarówno osoby prowadzące firmę organizującą jubileuszową galę czy inne ważne w życiu firmy wydarzenie, jak i osoby indywidualne przygotowując np. wesele.